Türkiye genelinde tapu ve kadastro işlemlerinde çağrı merkezi üzerinden telefonla randevu sistemi uygulamaya geçiyor.
Vatandaşlar ilk etapta randevu işlemlerini artık 7/24 ALO 181 hattı üzerinden online olarak gerçekleştirebilecek.
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı bağlı kurumu Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü yetkilileri sistemin hayata geçirilmesi öncesinde çağrı merkezinde çalışan vatandaş temsilcilerine eğitim faaliyetlerine başladı.
Ankara ve Trabzon’da hizmet verecek birim için eğitim Trabzon Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü'nde gerçekleştirildi.
Eğitimin ilk gününde Çağrı Merkezi çalışanlarına Genel Müdürlüğün görevleri, tapu ve kadastroya ilişkin temel kavramlar hakkında bilgi verildi. Eğitimde ayrıca online randevu ve sıramatik, vatandaş bilgilendirme ekranları, Sms ile uyarı ve bilgilendirme sistemleri, E-tahsilat, yetki alanı dışı tapu işlemleri süreçleri üzerinde duruldu.
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü ALO 181 hattı üzerinden e-randevunun yanı sıra ilerleyen zamanda vatandaşa en kısa zamanda en kaliteli hizmetin ve memnuniyetin sağlanması için anket ve bilgilendirme işlemlerini de hayata geçirecek.