Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Çağrı Merkezi Alo 181’in vatandaşlara mükemmel hizmet yolunda en güncel bilgileri aktarabilmek ve vatandaş memnuniyetini en iyi noktaya taşımak için eğitim faaliyetlerine devam ediliyor. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın 2013 yılında kurduğu çevre, Kentsel Dönüşüm ve Tapu Kadastro konularında vatandaşlara hizmet veren hattı olan Alo 181 çalışanları için bakanlık 4 günlük eğitim semineri yapıldı. Eğitimler 16 Nisan’da başlayıp 19 Nisan’da sona erdi. Bakanlığın uygulamalarına ilişkin vatandaşların en doğru şekilde bilgilendirilmesi ve yönlendirilmesine büyük önem veren Bakanlık, mevzuat alanına ilişkin tüm konularda bakanlık personelince Trabzon’daki çalışanlara bu seminerleri verildi. Öğleden önce ve sonra iki ayrı oturum olarak başlayan sunumlar öncesinde Trabzon Çevre Şehircilik İl Müdürü Uğur KORKMAZ, Çağrı Merkezi’nin 2013 yılından bugüne vatandaşlara kurumlara gitmesine gerek kalmadan telefonla 24 saat en güzel hizmeti verdiğini belirterek, bu eğitimle kaliteli hizmet verme anlayışının daha da gelişeceğine inandığını ifade etti. Yönetim Bilgi Sistemleri Daire Başkanı Ebru KÖSEOĞLU’nun katılımlarıyla gerçekleştirilen seminer dilek ve temennilerin ardından sona erdi.