Çevre ve Şehircilik Bakanlığının vatandaşla birebir iletişim kurabilmek ve sorunlara kaynağında acil müdahalede bulunmak için faaliyete geçirdiği Alo 181çağrı merkezi, 81 ile 7 gün 24 saat hizmet veriyor.
Çevresel kirlilikle ilgili şikayetler, Kentsel Dönüşüm ve Tapu Kadastro ile ilgili konularda vatandaşların taleplerini karşılayan Çağrı Merkezi’ne artık çoklu erişim kanalları ile de iletişim sağlanabiliyor.
Böylelikle yeni dönemde vatandaşlar çağrı merkezine mobil uygulama ile ihbar ve şikâyetleri, akıllı telefon ve tabletlerden de gönderilecek.
Türkiye’de yaşanabilir bir çevre ve marka şehirlerin oluşturulması için kurulan Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın, vatandaşların çevreyle ilgili daha iyi hizmet alabilmesi için yenilikçi çalışmalarına devam edeceği belirtildi.