2014 yılından bu yana aynı zamanda Tapu ve Kadastro Çağrı Merkezi olarak da hizmet veren Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Çağrı Merkezi Alo 181’e bu konuyla ilgili gelen aramalar her geçen ay artış gösteriyor.
Alo 181 iletişim hattı Aralık ayında 25 bin 54 vatandaşın başvurusunu sonuçlandırdı. Oluşturulan rapor sonuçlarına göre vatandaşlar en fazla Randevu İşlemleri hakkında kayıt oluşturdu.
16 bin 21 vatandaş çağrı merkezini Tapu ve Kadastro konusunda bilgi almak için ararken 8 bin 211 kişi de online randevu oluşturmak için tuşlama yaptı.
Alo 181 Tapu ve Kadastro konularında en fazla, konut alım satımının da yaygın olduğu İstanbul ilinden arandı. En az arama ise Tunceli ve Şırnak illerinden gerçekleştirildi.
Yaptıkları aramalara ilişkin Bin 105 vatandaşa geri bildirimde bulunulurken vatandaşların % 93’ünün aldıkları hizmetten ötürü memnun oldukları kaydedildi.